Translate

piątek, 27 czerwca 2014

Keep calm and retro on:)

Odłożyłam na bok wyraziste i cukierkowe kolory. Dzisiaj czas na starocia. Rdzawy, brązowy papier, plamy i ozdoby w stylu retro.


Kartka wykonana na papierze Rustic "Tracks" z FabScrap, który zakupiłam w sklepie Scrapek.pl.



 W roli głównej kwiatek metalowy z Retrokraftshop. Do "ozdobienia" użyłam także gesso i perełki w płynie.


Zabłąkał się też motylek...


W tle kwiatka pieczątka z Viva Decor pochodząca z zestawu "Fantazyjne kwiaty", który można zakupić w Sklepie Ewa.


No i "podstarzałe" liście:)


Zgłaszam kartkę na wyzwanie do:

1. Retrokraft.


Miłego weekendu, pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Tego typu klimaty podobają mi się najbardziej :-) Taka prosta, nieprzeładowana, a fantastyczna dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, muszę przyznać, że mam ciągoty do prostoty:) ale wiem, że muszę próbować nowych form, więc uczę się "składania" kartek z większej liczby elementów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt, masz ręke do brązów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, super postarzona kartka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...