Translate

środa, 15 czerwca 2016

Zapraszam na Candy!

Dzień dobry!




W maju minęły dwa lata, jak prowadzę bloga.
Dwa i pół roku, jak zaczęłam tworzyć rzeczy z papieru.

Uważam, że to przypadkowe zdarzenie, które miało miejsce
ponad dwa latemu jest na chwilę obecną najbardziej 
zaskakującym odkryciem dotyczącym mnie i moje życia.

Nie mam na swoim koncie wieloletniej historii p.t.
"odkąd pamiętam, zawsze coś tworzyłam itd".
Wręcz przeciwnie!
Nie cierpiałam tego!!!

Może po prostu potrzebowałam dojrzałości, cierpliwości i spokoju...

Kiedy spotykam różnych znajomych, którzy widzą moje prace
najczęściej pada hasło "Nie wiedziałam/em, że ty takie "rzeczy" robisz!"
A ja zawsze odpowiadam:
"Ja też nie!"

Żyję w dwóch skrajnych światach.
W twardej, uargumentowanej odpowiednimi liczbami ekonomii
i w miękkim, wrażliwym i niezdefiniowanym świecie artystycznym,
choć nie aspiruję do miana artystki.

Nadal kocham tą moją księgowość, której z kolei nie kochają uczniowe, ani
Ci wszyscy klienci, kórym trzeba zrobić "papierki".

Ale pokochałam też inny świat, w którym próbuję się odnaleźć
i podchodzę do niego z wielką pokorą nowicjusza.

Poznałam wiele cudownych mistrzyń...
Dorotę Kopeć,
Annę Zaprzelską,
Cynkę,
Olgę Heldwain,
Rudlis,
Agnieszkę Posłuszny,
Ewę Szubrę,
Agnieszkę Cebulę,
Martę Krupę,
Linę Shvets,
Wiosankę...

i zapewne o kimś zapomniałam...
Ale dziękuję Wam bardzo  za twórcze warsztaty
i pokazanie mi świata, którego wciąż się uczę.

Wyjątkowe podziękowania należą się również
Halinie Świerkot i Twiglet ze Scrapka, oraz Izabeli Sikorze (Visell)
z KartkowegoABC, za skok
na główkę i zaproponowanie osobie, z tak niewielkim
dorobkiem jak ja, udziału w DT.

Chciałam też podziękować Sylwii Muskalskiej, mojej
jedynej pokrewnej duszy w Gliwicach (ona jedna nie uciekała
przede mną - jak dwie inne koleżanki zza miedzy, które serdecznie pozdrawiam;) -
a wręcz dążyła do kontaktu, za co jej ogromnie dziękuję.
Sylwio! Cieszę się, że jesteś ze mną!

Dziękuję Wszystkim, którzy zaglądają do mnie.
Nie oczekuję komentarzy. Wiem, że to wymaga
czasu, sformułowania myśli, zapisania.
Jeśli się już pojawią - bardzo jestem wdzięczna.
Niemniej jestem w stanie zadowolić
 się samym zaglądnieciem...

Szczególnie dziękuję moim OBSERWATOROM.
Jestem z nich szczególnie dumna, bo nie pozyskałam 
ich na zasadzie wymuszenia czy"wzajemności"
 (choć w kilku przypadkach tak się zdażyło,
ale były to nasze niezależne decyzje).

Dziękuję także tym blogerkom, które mają na swoich
bocznych paskach link do mojego bloga.
Ja wciąż obawiając się, że o kimś zapomnę, kogoś
nie docenię, kogoś dotknę wciąż tego nie czynię
publicznie.

I kończąc ten wywód dziękuję mojej Mamie za to, że od dziecka uwrażliwiała
mnie na piękno, estetykę, dobór kolorów (szkoda tylko, że umiem tak ładnie
rysować jak ona) i mojemu mężowi, któremu ponad dwa lata temu zachciało się 
kartek firmowych, od których ta cała przygoda się zaczęła.
A także moim przyjaciółkom - Agacie Balcer i Agacie Nakonieczny, że
skutecznie namówiły mnie do założenia i prowadzenia bloga.

A teraz Candy czas zacząć!




Nagrody są dwie:

1. Bon na zakupy w sklepie Scrapek, 
za 50zł 
wraz z przesyłką na terenie kraju.





WARUNKI UCZESTNICTWA:

1. Umieść na swoim blogu i na FB w profilu publicznym 
(lub tylko na FB jeżeli nie posiadasz bloga)
info o Candy - baner - i nie zapomnij  podlinkować:)

2. Zostaw komentarz pod tym postem z info, 
że bierzesz udział w zabawie i którą nagodę wybierasz.
A może chcesz coś napisać o moich pracach?

3. Miło mi będzie, jeśli rozważysz zostanie obserwatorem 
mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny
W pełni rozumiem, że nie każdemu moje 
prace mogą przypaść do gustu:)


2. Druga nagroda: wykonanie przeze mnie kartki lub taga 
wg sugestii i życzeń zwycięzcy. Zwracam uwagę, że taka nagroda może się
spodobać osobom, którze nie tworzą w papierze:)
Nagrodę wyślę również na swój koszt choćby na koniec świata:)

Zatem zwycięzców będzie dwóch !

Życzę Wam powodzenia!

Pozdrawiam serdecznie!

Joanna / Tajanna:)










40 komentarzy:

  1. Witam w klubie zdumionych samimi sobą (a miało być po polsku ;) )! Zatrzymałam się w rozwoju plastycznym w wieku 7 lat. Miałam siebie za kompletne beztalencie. Do trzydziestego roku życia nie rejestrowałam barw, mimo, że z oczami było wszystko ok...
    Kiedy zaczynałam 8 lat temu zabawę z papierkami, miałam w swoim otoczeniu jedne z najlepszych skraperek, więc wyobraź sobie jak wyglądały moje prace przy ich ;) Przez następne 4 lata kilkakrotnie rozdawałam scrapowy majątek ponieważ byłam przekonana, że inni lepiej go wykorzystają :)
    Dopiero 2.5 roku temu nabrałam rozpędu... Zdarza mi się słyszeć, że to co robię jest piękne... Czasem nawet mnie się podoba ;) W życiu można się nieźle zdziwić ;D
    Ja osobiście ustawiłabym się w kolejce po drugą nagrodę - chciałabym mieć kartkę wykonaną przez Ciebie, zrobioną w Twoim stylu i chciałabym, żeby tam było zdanie: "Warto było...". Powieszę ją sobie w ramce w pracowni aby mnie zachęcała w trudnych momentach, kiedy wena będzie omijać moją pracownię szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za to, co napisałaś. Przeszłaś naprawdę długą drogę i mam nadzieję, że już na niej pozostaniesz.Ja wciąż miotam się pomiędzy różnymi światami. Mam się kierować tylko tym, co mnie się podoba? Czy może ważna jest opinia innych? Czasem zdarza się tak, że ktoś by chciał dostać prostą kartkę, a tymczasem w naszym środowisku proste kompozycje są passe. A więc, co tak naprawdę się liczy? Każdy musi znaleźć własną drogę choć to wcale nie jest takie proste. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  2. No ja tak pięknie pisać nie umiem,pięknie to napisałas.Podziwiam że robisz prace z papierkami dopiero dwa lata a osiągnęłaś tak wiele....Moja przygoda też się zaczęła od przypadku choć całe życie zajmowałam się ręcznymi pracami,szyłam,haftowałam szydełkowałam a skończyło się na papierze.Życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO żeby Cię wena nie opuszczała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Elu! Pani blog, był jednym z pierwszych, które odkryłam. Pani prace były i są dla mnie wielką inspiracją. Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piękny post, piękne podziękowania. Życzę Ci, aby Twoja przygoda z papierem trwała dalej, przynosząc mnóstwo radości i satysfakcji. Ze swojej strony chciałabym podziękować Ci za idealnie skomponowane, wysmakowane i niezwykle inspirujące projekty. Jestem absolutnie zakochana w Twoich kartkach z tłem i kwiatami wykonanymi z papieru akwarelowego. I o taką kartkę chciałabym poprosić :)
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Bardzo dziękuję Ci za te piękne słowa. Cieszę się, że odkryłam Ciebie i Twoje prace, które oglądam z zachwytem. Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za udział w candy

      Usuń
  4. Piękne, dojrzałe słowa.... Tak piszą osoby świadome siebie, nie zamykając się na przyszłość :-) Ogromnie się cieszę, że mogłam mieć w tym choć odrobinę udziału - jesteś wspaniałą, ciepłą osobą i bardzo zdolną artystką - nie bój się być w czymś dobra i doskonalsza - warto. Ogromną mam chrapkę na nagrodę numer 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Jest mi niezmiernie miło, że znalazłaś czas, aby do mnie zaglądnąć i zostawić tyle miłych słów. Będę się denerwować podczas losowania...zrobienie kartki dla Mistrzyni, to jest nie lada wyzwanie i stres. Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  5. Kochana:) na samym poczatku gratuluje Ci tych ponad 2 lat:)! uwielbiam Twoje prace:)! na kazda wrecz nie moge sie napatrzec:)! pozdraiwam Cie cieplutkoi sciskam:)! i oczywiscie z ogormna raodscia przylaczam sie do zabawy wybierajac nagrode nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinko! Dziękuję, że do mnie zaglądasz i lajkujesz moje prace. Masz niezwykły styl, dzięki któremu zawsze wiem, że to jest Twoje dzieło. A jak już jest ptaszek, to nie mam cienia wątpliwości. Dziękuję za wzięcie udziału w candy. Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  6. Przyłączam się do zabawy :)
    Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, a przede wszystkim przesyłam wyrazy podziwu dla wykonywanych prac! Z wielką przyjemnością tu zaglądam, a prace w odcieniach brązu (choć nie tylko ;) inspirują mnie do własnej "papierkowej roboty". Życzę pomyślności!!
    P.S. Wybieram nagrodę nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa. Ja również do Ciebie zaglądam i często zaskakujesz mnie bardzo oryginalnymi pracami. Dziękuję za wzięcie udziału w candy. Pozdrawiam Cię!!

      Usuń
  7. Siódmy komentarz jest mój, może przyniesie mi szczęście - ("polowałam" na niego ;)

    Zaglądać do Ciebie to czysta przyjemność! - kolorystyka Twoich prac mnie urzeka, kompozycje zawsze mają w sobie coś niepowtarzalnego, zdjęcia robisz cudne i do tego pięknie piszesz :)
    Życzę kolejnych fantastycznych pomysłów i niegasnącej radości z papierkowej zabawy.
    Marzę o Twojej pracy! - nagroda nr 2 :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniele Drogi:) Dziękuję Ci, że do mnie zaglądasz i zostawiasz parę słów. Tak ważnych słów. Nie wiem, czy pozostaniesz z numerem siedem, bo są dwie różne kategorie, ale trzymam za Ciebie kciuki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wzięcie udziału w candy.

      Usuń
  8. Joasiu, tworzysz prace, które zachwycają, intrygują i wreszcie inspirują. Zakupy w Scrapku lubię, robię i z pewnością jeszcze wiele razy je popełnię. A wymarzonym prezentem/nagrodą byłaby kartka od Ciebie ze specjalnie dla mnie wypisaną dedykacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko! Dziękuję Ci za te cudowne słowa. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam. Jesteś bardzo kreatywną osobą tworzącą w różnych technikach, które jeszcze przede mną:) Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję za wzięcie udziału w candy.

      Usuń
  9. Z chęcią dołączam do zabawy. Gratuluję pięknych i jakże twórczych 2 lat :) Życzę kolejnych rocznic i nieustającej weny twórczej :) Wszystkiego dobrego :) Wybieram nagrodę nr 1 :) Pozdrawiam. Info o candy i banerek umieściłam na fb: https://www.facebook.com/Handmade-by-MR-827381620637137/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Dziękuję Ci Joasiu za to wyróżnienie,ja podobnie jak Ty nie poczuwam się do miana artysty ,lub choćby kogoś wybitnego.Pięknie to wszystko napisałaś,pięknie ujęłaś,ubrałaś w słowa .Nasz papierowy świat powinien i pewnie jest z Ciebie dumny,z Ciebie skromnej,miłej i mega utalentowanej osoby.Twoje prace zachwycają o czym mówiłam Ci ,kiedy miałam przyjemność Cię poznac osobiście.Rozwijaj się i twórz bp masz potencjał!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Aż się czerwienię jak to czytam:) To prawda, że słowa mają moc. Dziękuję za pozostawienie komentarza i za nieustające inspirowanie swoimi pracami. Całuję mocno!

      Usuń
  11. Od dawna podziwiam Twoje prace i ich mistrzowskie wykonanie. Są cudowne! Podziwiam i zazdroszczę talentu :) Przydasi scrapowych mam aż za dużo, więc ustawiam się w kolejce po kartkę. Przewiduję, że to będzie dłuuuuga kolejka :)
    Życzę nieustającej weny i chęci do tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanko! Jest mi niezmiernie miło, że tak odbierasz moje prace. Jeśli chodzi o nagrodę nr 2, to też jestem zaskoczona, że tyle osób jest chętnych:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  12. 16 czerwca to imieniny Aliny, moje, a Twój blog i ten post niech będą nagrodą, to mi wystarczy, nieczęsto można takie słowa poczytać, więc Joasiu - pisz, twórz i dziel się tym z nami :)Kartka od Ciebie to byłaby gratka ale mam naszego taga! i często się do niego uśmiecham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko! Zapisuję Cię w kolejce, po nagrodę nr 2. Ten tag jest NASZYM wspólnym dziełem, a to nie to samo. Dziękuję za cudowne słowa i za inspirowanie swoimi pracami, które są zawsze oryginalne i nieschematyczne. Cieszę się, że Cię poznałam. Przesyłam pozdrowienia, pa pa

      Usuń
  13. Gratuluję :)) Wszystkiego gratuluję :) A przede wszystkim tego, że doceniasz jak daleko udało Ci się zajść :) Pięknie napisałaś :) z wielką przyjemnością przeczytałam cały Twój post. I bardzo bardzo Ci teraz będę kibicować :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Sęk w tym, że ja nie wiem, czy zaszłam daleko. Myślę, że daleko w tym sensie, że pokonałam własne bariery, które przez tyle lat powstrzymywały mnie przed sięgnięciem po papier i nożyczki:) Pozdrawiam Cię ciepło

      Usuń
  14. Gratulacje! Szczególnie za systematyczność w pisaniu postów (akurat u mnie to nie jest norma ;p). Prace tworzysz naprawdę urocze :) życzę Ci kolejnych 20 lat kreatywności i samych radosnych dni :)
    Pozdrawiam słonecznie z Fiołkowego Wzgórza
    Fiołeczek
    A! Zapomniałabym, powalczę o nagrodę nr 1, banerek na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiołeczku! Z przyjemnością pofrunę na Fiołkowe Wzgórze. Dziękuję za życzenia i trzymam kciuki za wyniki candy. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  15. Gdybym miała szczęście i wygrała to poproszę bon, bo sa przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. Przydaśków nigdy za dużo.
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Anno! Dziękuję za zgłoszenie się do candy. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Hihi podziękowania jak na Gali Oskarów :).
    Na pewno miło się zrobiło wymienionym osobom :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy i poproszę o pierwszą nagrodę czyli bon zakupowy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja też miałam takie skojarzenie, jak po czasie przeczytałam post:) Ja już tak, że jak piszę, to od razu uderzam w emocje:) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam Cię!

      Usuń
    2. Ja już tak mam, - zjadłam słowo:)

      Usuń
  17. z przyjemnością dołączę do zabawy (jeśli mogę bo bloga mam a konta na FB nie) i gratuluję wspaniałych dzieł na blogu i odwagi do jego założenia... tworzysz piękne prace, przepiękne .... i w razie wygranej zamawiam u Ciebie karteczkę na ślub :) pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych i twórczych chwil !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato! Dziękuję za ciepłe słowa i życzenia. Trzymam kciuki w losowaniu. Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  18. Witaj! Piękny post, piękne słowa. Ja tez kiedyś usłyszałam "Nie wiedziałem..." i odpowiedziałam tak, jak Ty - "Ja też". Ale moje prace nie umywają się do Twoich - Twoje są zachwycające! Przyłączę się do zabawy i wybieram zestaw nr 1. Wszystkiego ... kreatywnego :)
    P.S.Informacja na moim blogu , bo z FB nie jestem zaprzyjaźniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te piekne słowa. Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga. Powodzenia w candy, pozdrawiam!

      Usuń
  19. gratuluję Ci wytrwałości . Fajnie ,że sztywne papiery zamieniasz na papier , z którego zawsze coś innego wychodzi nie tak jak w ekonomii. Gratuluję tyle dokonań i zazroszczę zarazem tych wszystkich spotkań z mistrzyniami jak to określiłaś . Życzę dalszej weny i chętnie spróbuję zawalczyć o 1 nagrodę gdyż sama nieco dłubie w papierze i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga El! Masz niezwykły uśmiech i z pewnością jesteś pogodną osobą. Dziękuję Ci za pozostawienie kometarza na moim blogu i chyba na blogu Scrapka też komentowałaś moje prace:) Powodzenia w losowaniu, pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  20. Asiu gratuluję tych dwóch lat blogowania i cieszę się bardzo, że mogłam Cię poznać. Jak tylko zobaczyłam Twoje prace na blogu UHK-ów, a później zobaczyłam, że mieszkach w tym samym mieście co ja, nie było rady, musiałam Cię poznać :) Pomimo wzlotów i upadków, na stałe zagościłaś w moim życiu i mam nadzieję, że tak pozostanie ;) Niech wena nigdy Cię nie opuszcza, rozwijaj się, eksperymentuj (bo świetnie Ci to wychodzi ;) i spełniaj marzenia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...