Translate

czwartek, 19 czerwca 2014

Latarnia Morska - inspiracja miesiąca

Zaledwie wczoraj pisałam o mojej bardzo maleńkiej rocznicy (miesiąc na blogu), a tu prawdziwa niespodzianka. Moja kartka została wybrana INSPIRACJĄ MIESIĄCA w Latarni Morskiej (sklep scrap.com.pl).


inspiracja_maja_2014

Nie potrafię wyrazić swoich emocji. Ogromnie się cieszę, a radość płynąca z tego wyróżnienia dodała mi skrzydeł.

Gdyby ktoś chciał ponownie, albo być może po raz pierwszy obejrzeć wyróżnioną kartkę, to wystarczy kliknąć tutaj.

To tyle w kwestii HUUUURRRRAAA!
A teraz powrót do kartkowania:)


Dzisiaj kartka bez użycia papieru skrapowego.  



W ruch poszły: folder do embossingu, tusze distress stain i tusz pigmentowy.




Badzik zrobiłam z naklejki i wyciętego koła z beermaty.




Dobranoc wszystkim, którzy tu zaglądają:)

2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...