Translate

sobota, 29 listopada 2014

Urodziny teściowej:)

Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że moją pierwszą kartkę, jaką wykonałam ręcznie zrobiłam dla mojej teściowej i było to równo rok temu. 
I tak sobie od roku kartkuje, a teściowa obchodzi kolejne urodziny:)

Przy okazji jest to moja ostatnia sobota "spędzona" na blogu "Just Us Girls", na którym zakończyłam gościnne "występy" jako projektantka miesiąca.


Kartka powstała z papierów "Nie zapomnij mnie" z Lemoncraft.


Jakoś tak mnie naszło, aby wykorzystać bardziej scrapową mapkę. Zdjęcia często są ozdabiane na scrapach  motywami różnych pasków...




Thank you for inviting me and giving me a chance to be a november guest designer on JUG blog.
It was really creative time for me. 
Thank you for all positive and nice comments on my blog.
J hope to see you in next following challenges.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

Kartkę zgłaszam na wyzwanie # 21 do Scrap and me (kwadrat, dwa papiery, kwiatki, button)

Nasz sklep:

18 komentarzy:

  1. fajnie potargana i taka... niebieska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, super wyglądają te niebieskości. ;)) I kompozycja jaka ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zachwyciły te niebieskości, przepiękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. '' Już nie zapomnisz mnie ...''

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, wyjątkowo oryginalna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card! I love the blues, so soft and feminine. Thanks so much for being our Guest Designer this month at Just Us Girls and sharing your amazing talent. We have enjoyed your beautiful cards!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jak zwykle boska! Jako nastolatka bardzo lubiłam wszelkie niebieskości. Teraz wybieram zazwyczaj inne kolory, ale sentyment pozostał. :) No i gratuluję rocznicy! To niesamowite, bo patrząc na Twoje prace wydaje się, jakbyś scrapowała całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I just love the soft blue colors and patterns used in this card, Tajanna! Thanks for being our Guest Designer this month at Just Us Girls! You are an amazing artist and look I forward to seeing more of your cards!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajanna - Another stunning card for your Guest Design spot at Just us Girls. So much talent and so glad you showcased it with us. This card is truly beautiful with all the elements and softness - such gorgeous colours. Look forward to seeing more of your work soon

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so beautiful! Your work is really amazing! Thanks for being such a great guest this month at Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutely stunning! So much detail. You are truly an amazing artist and it has been a real pleasure having you as our November Guest Designer!

    OdpowiedzUsuń
  12. Such an amazing project! So beautiful - You ended your Guest Designing with a bang of gorgeousness! Thanks so much for being our GD the month of November with your stunning creations!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tajanna, You have really out done yourself this month over at Just Us Girls...it has been a pleasure having you with us! This card is truly a work of art...what am I saying...all of your work is a work of art. You inspire me to try new things!

    OdpowiedzUsuń
  14. Saw your card at JUGS and wanted to let you know how gorgeous it is, TFS

    OdpowiedzUsuń
  15. na miejscu teściowej byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudnie okiełznane Lemoncraftowe papiery!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...