Translate

czwartek, 8 września 2016

Kolorowo-bezkwiatowo

Dzień dobry!

Nie wiem, jak wygląda proces tworzenia u innych, ale
ja najbardziej lubię takie chwile, kiedy na coś
przychodzi mi ochota czyt. koncepcja
i od razu siadam do pracy.

Wolna i nie skrępowana żadnymi kryteriami.

I tak było tym razem.
Liquarele mam już od jakiegoś czasu...
Mając totalnie zagruzowane biurko i zamówienie
czekające na realizację pomyślałam: a co tam!
Nie ma czasu na sprzątanie, a z kartką dla koleżanki dam saobie radę później!

Odkopałam małą powierzchnię na biurku
i zaczęłam zabawę z kolorami.

Oto efekty...












Wszystkie tekturki z są z kolekcji Anemone. Zapraszam na blog Scrapka, tam znajdziecie
podlinkowane produkty.

Pozdrawiam serdecznie!







5 komentarzy:

  1. Świetne kartki ! Widziałam już w Scrapku, ale chciałam tu powiedzieć, że bardzo, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona kolorami i formą ... jak zawsze pięknie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace! Pomysł rewelacyjny. Unikaty, to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, każda cudna! Widziałabym je jednak razem, obok siebie powieszone na ścianie jako małe (rozmiarem!) dzieła sztuki dodające pozytywnej energii na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O woooow! Ale cuda, piękne kolory!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...