Translate

czwartek, 9 lipca 2015

Wie(trz/cz)ne lato

Dzień dobry!

Tu Wasza pogodowa maruda:)
Ale dzisiaj nie będzie narzekania, bo w końcu jest chłodno!!!

Tak więc rześka i uśmiechnięta zapraszam na blog Scrapka, gdzie m.in. podlinkowałam tekturki i papier z najnowszej kolekcji Lemoncraft "Wieczne lato", które odnajdziecie w mojej kartce. 

I tak oto rozstrząsam dylemat, czy lato powinno być "wieczne" czy "wietrzne"?









Wieczne? Tak. Ale babie lato:) To jest moja ukochana pora roku.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.



4 komentarze:

  1. Aloe energetycznie i kolorowo :) Wiecznego lata to ja bym miała dość po 3 miesiącach pewnie ;) A wiaterku trochę też potrzeba w te upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wieczne ;)
    Śliczna jest i taka urocza, że nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAKOCHAŁAM SIĘ, aż ciężko powiedzieć cokolwiek więcej, bo jest tak niesamowita, że nie umiem opisać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...