Translate

niedziela, 5 lipca 2015

Łososiowe podziękowania

Wprawdzie rok szkolny skończył się ponad tydzień temu, 
ale  dopiero w ten weekend zaczęłam nieco zwalniać tempo pracy i życia. 
Dlatego dopiero teraz publikuję i jeszcze będę publikować zaległe prace:)


Kolejna kartka w mega formacie A5.


Łososiowy z domieszką bieli, żółci i różu.


Takturka z napisem z Agaterii.


Ażurowy wykrojnik z Sizzixa upolowanego zagranicą dzieki kuzynowi mojego męża, którego pozdrawiam!

Naprawdę dzięki scrapbbokingowi odkryłam, że są jeszcze branże w których popyt przewyższa podaż:)


Pozdrawiam serdecznie!

Ps. powoli zaczynam nadrabiać zaległości towarzyskie na blogach:)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do kartkowego ABC


6 komentarzy:

  1. Cudna jest :) haha i racja z tym popytem, czasem to naprawdę szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wspaniałe prace mogę oglądać nawet w grudniu! :) Niesamowita praca, piękne kolory. A ten ażurowy wykrojnik to totalna perełka- daje genialny efekt!

    Zapraszam też na moje Candy! :)
    http://scrapina-handmade.blogspot.co.uk/2015/07/podwojne-urodziny-u-scrapiny-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne łososiowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej czy możesz mi powiedzieć jaki to jest papier ten łososiowy w serduszka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...