Translate

wtorek, 2 września 2014

Witaj szkoło!

I znowu witaj szkoło! 
Ja już ją tak witam i witam i skończyć nie mogę, ale taki już nasz nauczycielski los:)

Ale w tym roku szkołę wita także moja druga chrześnica. Wypadało więc coś na tę okazję "zmalować". A że malować nie potrafię to
w papiery z Magicznej Kartki wkomponowałam kredki:)



Z Magicznej kartki użyłam następujące papiery

- z kolekcji Mali Odkrywcy - różowy papier w kropki
- z kolekcji Mali Odkrywcy elementy do wycinania - tu muszę przyznać, że kupiłam sobie wszystkie papiery, powycinałam i teraz klops, bo nie potrafię ich przypisać do konkretnego produktu;(
- z kolekcji Mali Odkrywcy - papier w kropki (tło napisu)
- z kolekcji 3 razy K - fioletowy kolor w kratkę 






Zgłaszam kartkę na wyzwanie do Magicznej Kartki - Witaj szkoło!


Dziękuję za tak liczne odwiedziny w ostatnich dniach, komentarze
i pozdrowienia!

6 komentarzy:

  1. Wooow! Jaka śliczna i pomysłowa kartka. Idę jeszcze na nią popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. '' Raz , dwa , trzy idę do szkoły .''

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Jaka ja jestem radosna i kolorowa :D super pozytywna karteczka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna :) Z taką kartką to tylko biec do szkoły, pochwalić się jaką się ma zdolną matkę chrzestną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca! Te kredki razem z papierami i dodatkami wyglądają niesamowicie! Super pomysł, świetne wykonanie :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...