Translate

sobota, 13 września 2014

Ślub w jesiennych kolorach

Mam nadzieję, że zapowiedź tego posta pt. "Ciii nie przeszkadzać, robię kartki" wywołał uśmiech na Waszych twarzach:)

Zdecydowałam się zamieścić zdjęcie zawieszki na drzwi, bo ja naprawdę cały weekend robiłam kartki (no może z małą przerwą na gminne dożynki:))i trudno mi się było oderwać po to, aby zrobić zdjęcia i umieścić posty. 

Ale weekend się kończy i czas zamieścić owoce swojej pracy.

Oto kartka nieco retro w jesiennych kolorach na ślub mojej dobrej koleżanki. Cieszą mnie bardzo ogłoszenia wyzwań, w których propnuje się wykonanie kartek ślubnych w nietypowych kolorach np. jesiennych.

I oto kartka...


Wykorzystałam papiery z Magicznej Kartki



Wykorzystałam też mapkę ze Sketch and Dies, ale chyba słabo ją widać:(


Kwiatek z jednego z moich ulubionych wykrojników od Tima Holtza.


Na tym zdjęciu widać, że naprawdę prawa strona kartki składa się z dwóch kwadratów:)


Mam nadzieję, że się młodej parze spodoba kartka w jesiennych kolorach:)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie do:

1. Magicznej Kartki na wyzwanie "Ślub w jesiennych kolorach"

2. Sketch and Dies - mapka w środku postu.

pozdrawiam serdecznie:)

ps. Pierwsze cztery komentarze dot. zawieszki na drzwi:)

10 komentarzy:

  1. '' Para mieszana , ledwie zakochana ... ''

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się uśmiechnęlam do tych kolorków... powodzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, nawet nie wiedziałam, że kartka ślubna w jesiennych kolorach może tak fajnie wyglądać :) Ten kwiat wyszedł Ci cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest! a ten kwiat jest po prostu zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne ciepłe kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Super kompozycja, kolorki rewelacja! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...