Translate

wtorek, 29 lipca 2014

Na pasiastym tle

Kiedy zrobiłam dzisiejszego taga, to zadałam sobie pytanie, czy ja naprawdę nie mam własnego stylu. Ciągnie mnie do różnych technik i kolorów, ale nie zawsze zadowalają mnie efekty. Przyznam, że ostatnie prace, kiedy tak na nie patrzę, to hmmm, krótko mówiąc nie zachwycają mnie.

Robiąc dzisiejszego taga liczyłam, że w końcu poprawię sobie humor i chyba mi się udało. Ale przy tej okazji odkryłam, że chyba jednak moje ręce lepiej sobie radzą w vintage, shabby + brązy i "sprane" kolory. Na potwierdzenie tego okazało się, że doceniono mojego motyla vintage na blogu cards und more - link niestety do aktualnego posta, bo ten jest bez tytułu. Przy okazji postanowiłam stworzyć "gablotę z odznaczeniami";)- pod nagłówkiem i tam będę "wieszać swoje craftowe ordery" - mam nadzieję, że jeszcze jakieś dostanę hahaha.



Jakby to powiedzieć - motyl jest FIOLETOWY! I za nic w świecie nie chce taki wyjść na zdjęciu. Fiolet dokładnie komponuje się z napisem "Sto lat". Napis jest fioletowy, a motyl nie:(


Kwiatek po raz pierwszy robiłam z papieru czerpanego. Użyłam wykrojnika, ale niektóre warstwy modyfikowałam (czyt. docinałam). Brzegi są pobielone i pociągnięte perłową białą farbką, która pięknie się mieni. 



Kwiatek ozdobiony koronką i sznurkami.


A tutaj zawijasek tekturkowy na którym udało mi się uchwycić mieniącą się perłową farbkę. Kwiatek i parę punktów na kartce też tak ładnie się mienią.




Swojego taga zgłaszam na wyzwania do

1. Diabelskiego Młyna - kwiatek/i ręcznie robiony i motyl.


2. UHK - koronka



3. Scribble and Scrap - Always anything goes!

Click Badge for Current Challenge

Miłego wieczoru i dziękuję, że tu zaglądacie!

10 komentarzy:

  1. Śliczny ten tag, w oko wpadł mi kwiatek, wyszedł bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co Ty w ogóle piszesz?... jak można nie być zadowolonym z tak fantastycznej pracy!?!?
    Wszystkie elementy zgrywają się elegancko, szczegóły i detale są dopracowane, całość po prostu "do schrupania w kawałku"! Tag jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny! Dziękuję za komentarze, a biadoliłam na temat moich...poprzednich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje prace są REWELACYJNE! :) A ten tag... cudny, wszystko komponuje się idealnie, no i ten kwiat..

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny, przecudowny tag! przepiękne paseczki, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning tag...so beautiful. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyl i róża z paseczków się wynurza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, klimatyczny tag :) Róża robi wrażenie! Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...