Translate

poniedziałek, 7 lipca 2014

My "little" snowflake in July:)

Strasznie się ucieszyłam, jak znalazłam wyzwanie na blogu Sweet Stamps "Dreaming of snow". Już wcześniej wspominałam, że nie jestem fanką lata w dzisiejszym wydaniu. Dlatego dla ochłody zasiadłam do zrobienia kartki z duuużą śnieżynką.


Wykorzystałam papier z BoBunny, który kupiłam na letniej przecenie:)


Moja śnieżynka składa się z 5 warstw! Dwie warstwy ozdobiłam białym tiulem ze srebrnym brokatem, dzięki czemu śnieżynka pięknie się mieni. 


Myślę, że każdy dostrzega, że "my little" is "quite big":) 


Z pewnością kartka nie spodoba się tym, którzy nie lubią świecidełek:)




Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:

1. Sweet Stamps "Dreaming of snow"

SweetStamps BLOG
2. Diabelski Młyn "Błyskotki"


A jutro, to nie wiem, czy na moich kartkach będzie lato czy zima:)

Pozdrawiam gorąco!

2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...