Translate

wtorek, 15 lipca 2014

Feel free create art...

Dziecięcej radości ciąg dalszy...Wygrałam kolejne wyzwanie, hurrrra!

Tym razem wyzwanie dotyczyło mapki, którą zastosowałam w kartce imieninowej klik.



Więcej informacji na temat wyzwania i pozostałych nagrodzonych tutaj.

A dzisiaj zrobiłam coś fristajlowego;)

Miałam dwie główne inspiracje:

1. Wyzwanie w craftowym ogródku p.t. "pędzel".

2. Wyzwanie w scrappin fantasies  - clean and simple, z dodatkową inspiracją "make: love/art/tea - do wyboru.


Parę słów wprowadzenia. Zrobiłam 2 dwustronne tagi , które ze sobą połączyłam. W rezultacie jest ich 4, które łączy krótka "opowieść":)

Tak wygląda bok - widać pierwszy i trzeci tag.



A tutaj widać ostatni i drugi tag.


Parzyste tagi są do góry nogami po to, aby łatwiej je było oglądać trzymając je w ręce związane .


Mam nadzieję, że ściana jest wymowna. Ja często dochodzę w swojej twórczości do takiej ściany (ciemność widzę, widzę ciemność:))
i wtedy myślę sobie - jestem wolna, nikt mi nie każe tego robić, robię to co lubię i zapewne coś wymyślę.


Potem z reguły dalej jest ciemno, ale zaczynam tworzyć (create). Zaczyna się żonglerka papierami, dodatkami, wykrojnikami (takie właśnie paćki jak na tym tagu).


W końcu zaczyna się tworzenie...


No i powstaje "sztuka":) dzięki wolności i kreatywności. A czy się podoba odbiorcom to już rzecz gustu:)


Tagi zrobiłam z wykorzystaniem maski, gesso (białe i czarne) i farbek z 13arts.


Tagi zrobione są na białym papierze ze studio75, podklejone dodatkowo czarnym papierem. Natomiast baza jest zrobiona z tektury
z pudełka, w którym dostaje przesyłki ze sklepów scrapbookingowych:)


No to na koniec tył zestawu:)


Pracę zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Do Craftowego Ogródka na wyzwanie z pędzlem.

 gdzie sponsorem wyzwania jest


Aktualne wyzwanie/ Current challenge

Uff! Udało się, jak zwykle na ostatnią chwilę.

Ślę pozdrowienia!

5 komentarzy:

  1. Piękna i niezwykle oryginalna praca! ;) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł, bardzo mi się podoba! Trzymam kciuki w wyzwaniach, świetne te tagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i tego fantastycznego pomysłu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna praca :) szczególnie tag z pędzlami mi przypadł do gustu ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...