Translate

wtorek, 28 czerwca 2016

Zamglone podziękowania....

Dzień dobry!

Dzisiejsza kartka podobna jest do poprzedniej...
Ale tym razem postanowiłam zrezygnować z mediów,
wykorzystać papier scrapowy i stworzyć warstwy.
Dodatkowo pojawiła się piękna tekturka z nowej kolekcji Anemone.

Kartka jest podziękowaniem dla pani dyrektor szkoły, do której
chodzi mój syn. Wspólnie z rodzicami i uczniami postanowiliśmy
podziękować pani za pozytywne załatwienie bardzo ważnej dla nas sprawy.

Ponieważ miałam w swoich zasobach piękne kwiaty w odcieniach zieleni,
turkusu, błękitu i jak kto woli mięty:) rozpoczęłam poszukiwania
pasujących do nich papierów.

Nie musiałam długo szukać. Od razu pomyślałam o papierach z 13arts....


Tekturka nosi nazwę "Ornament Imperium"...chyba pasuje do stanowiska:)







Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny i komentarze

Przy okazji zapraszam również na moje Candy, które wciąż trwa....




8 komentarzy:

  1. pięknie zamglona kartka ) i ta mięta... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ...i w kolorze, i w kompozycji... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Kwiaty, papiery i pozostałe elementy pracy idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorki, piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, tak lekko. Te kwiaty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprzednia podobała mi się nieco bardziej, jednak ta też ma swój delikatny urok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...