Translate

środa, 25 listopada 2015

Zimowy ślub w Skarbnicy Pomysłów.

Dzień dobry!

Bardzo dawno nie byłam na gościnnych występach:)
Jakoś mało  w tym roku (w stosunku do poprzedniego)
uczestniczę w wyzwaniach. 
Wstyd się przyznać, ale i moją gablotę z odznaczeniami
ani razu w tym roku nie zaktualizowałam, choć
parę wygranych mam na koncie;)

Ale wracając do wątku, to moja kartka
z "tym, co lata" wygrała wyzwanie 
i tym oto sposobem goszczę dzisiaj
na blogu Skarbnicy Pomysłów.



Aby odetchnąć od klimatu świątecznego przygotowałam
kartkę na ślub w zimowych (czyt. zimnych) kolorach.


Ten ciemny fiolet, to papier z jednej z moich ulubionych kolekcji
z Piątek13 - "Straszna noc". A pozostałe to GP.


 Kwiatki domowej roboty...


Tu widać ślady moich działań z gesso i maską w romby:)


Kwiaty pozmiziane techniką suchego pędzla.


Jeszcze raz dziękuję Skarbnicy Pomysłów za zaproszenie:)

pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Kompozycja tej kartki jest po prostu fantastyczna a co za tym idzie, cała kartka jest świetna po prostu...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłam już, że bardzo lubię szary?... i bardzo podoba mi się ta Twoja kartka! :) no i gratuluję wygranej i gościny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne to połączenie szarości i fioletu. ;) Wyszło bardzo elegancko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się ta kolorystyka, kartka jest bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej kartce podoba mi się wszystko! Połączenie kolorów, układ, dodatki no i te kwiaty. Nic tylko patrzeć i się zachwycać! :)
    Ja w ogóle nie mam pojęcia ani czasu na wyzwania, a szkoda bo to zapewne świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...