Translate

wtorek, 10 listopada 2015

Zawieszki do prezentów.

Dzień dobry!

Prezentuję dzisiaj zawieszki, które przygotowałam 
na wyzwanie do Scrapka. Zachęcam do udziału, bo
można wygrać bon na zakupy!


Zawieszki są "mediowe":)


Do wykonania tej zawieszki wykorzystałam pastę do embossingu (szkoła Rudlis:)), brokat i perełki w płynie.


Tu z kolei nachlapałam tuszem splash o pięknym bordowym kolorze z mnóstwem brokatu 
i pomaziałam farbą akrylową (szkoła Doroty Kopeć:)).


Z kolei do zrobienia tej zawieszki wykorzystałam maskę, pastę strukturalną, zielony tusz splash, farbę akrylową i brokat.

  


dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. No i co...? No i pięknie jest!...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zawieszki! Bardzo klimatyczne :) Ponieważ lubię prostotę, to mnie najbardziej urzekła ta z choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful set, I love it!
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są, mega czuć magie świąt, z takimi zawieszkami prezenty nabiorą jeszcze większego uroku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...