Translate

piątek, 24 kwietnia 2020

Mięta z odrobiną czerni

Dzień dobry!

Dzisiejsza kartka dedykowana jest pielęgniarce odchodzącej
na emeryturę.

Chociaż dawno nie noszą białych czepków z czarnym paskiem,
to i tak pierwsze kolory, które przyszły mi na myśl
to była biel z czernią.

Do czerni dorzuciłam trochę szarości, a na koniec dodałam
miętowy? a może seledynowy?

I jak już skończyłam, to doszłam do wniosku, że ten kolor
kojarzy mi się z barwą wielu szpitalnych uniformów.


Papiery z UHK - Diamonds i Avonlea Day by Day - Spring.



Mam nadzieję, że widzicie listek z tabletkami:)


Tekturki z Anemone - zestaw


Baza kartki i pudełko z Rzeczy z Papieru.





Dziękuję za komentarze i odwiedziny!

Postaram się Was odwiedzić:)

pozdrawiam serdecznie!


1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...