Translate

środa, 22 kwietnia 2020

Kropkowany motyl

Dzień dobry!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną bezkwiatową kartką.
Tym razem wykorzystałam wykrojnik z motylem.


Ponownie wymieszałam kolekcje papierów:) 


Niby kartka wygląda na prostą, ale trochę się napracowałam przy motylu.


Motyl ma kilka warstw.
Ponadto wycięłam po jednym motylu z trzech różnych kolorów, aby uzyskać
różnokolorowe "kropki".


Zwróćcie też uwagę, że każda "kropka" jest na innym poziomie,
co oznacza, że każdą z nich dodatkową podklejałam 
kolejnymi warstwami.





Pozdrawiam serdecznie!



2 komentarze:

  1. Wooow, jakie cudo! Ten motyl jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dobrane kolory i te warstwy wyglądają świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...