Translate

środa, 11 listopada 2015

"Mała czarna" na 90. urodziny

Dzień dobry!

Jak to mówi moja znajoma "kobiecość umiera ostatnia"...
więc postanowiałam wykorzystać "małą czarną" 
na 90. urodziny:)


Tylko osoby z branży wiedzą, że "Mała czarna" - to kolekcja papierów ze Studio75:)


Kwiatki zrobiłam z papieru malowanego akwarelami - mieszanka dwóch brązów i żółci.


Na kartce są dwa medaliony - jeden tekturowy (Anemone) a drugi metalowy - ozdobiony papierem z tej samej kolekcji.





Zapraszam także na blog Scrapka, gdzie znajdziecie podlinkowane produkty:)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy:

  1. Już ją oglądałam w scrapek.pl ale tu też skomentuję, bowiem praca zasługuje na pochwały- całkowicie wkradła się też w moje serce; w moich klimatach <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca! Idealnie pasuje na tę okazję, sama elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała klasyka w przepięknym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ależ elegancja, w takich pięknie głębokich barwach, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...