Translate

niedziela, 7 września 2014

W rocznicę ślubu

25 rocznica ślubu, to nie byle okazja. Wypadało więc przygotować jakąś karteczkę. Szanowni jubilaci kochają między innymi konie, więc umieściłam podkowę na pudełku i wkomponowałam papier z drzewami. Całość utrzymana w ciepłych kolorach ziemi.


Użyłam papieru "Radość o poranku" i wybrane papiery z "Kapuśniaczku" a wszystko jak wiadomo z Galerii Papieru.

Użyłam też papieru kraftowego. 


A tak kartka wygląda w środku.


Na koniec pudełko.


Cyfry wytuszowałam i zembosowałam białym perłowym proszkiem - ale tej perły nie widać na zdjęciu:(


Wszystkiego najlepszego Jubilatom!

Miłej niedzieli!

ps. Pracę zgłaszam na wyzwaniem z wykrojnikiem do Scrapy Land

Scrapy Land

8 komentarzy:

  1. Śliczna, żywa kolorystyka. Bardzo mi się podoba ten piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. '' Małżeński staż nie poszedł w las , miłość rozkwita w nas . ''

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby każdy papier i każdy wzór z "innej beczki" a wszystko tak fantastycznie współgra...piękny komplet...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega energetycznie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a sweet Anniversary card! I love the horseshoe and flowers in the top corner. Your fall color scheme is so pretty, love your flowers! Thanks for participating in the Scrapy Land Challenge Blog's 1st challenge! I do hope you will join us in future challenges!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka nie tylko na rocznicę ale i na każdą inna okazję :) Dziękujmey za zgłoszenie w wyzwaniu ScrapyLand

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, Tajanna! This is a beautiful anniversary card, and such lovely Autumnal colors! Lovely floral arrangement, too. Such pretty artwork. I am your newest google follower, Tajanna!

    Thanks for playing in the Scrapy Land Challenge for a chance to win great prizes and badges! We hope to see you come back in the next challenge, too! hugs, de {Creative Smiles}

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, pełna optymizmu karteczka! I do tego nie brakuje jej elegancji. Świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...