Translate

środa, 24 września 2014

Jesienna panna młoda

Ślubów ciąg dalszy:) Dzisiaj kartka w kolorach jesiennych. Bardzo ucieszyła mnie sugestia mojej koleżanki pt. żadne biele, ecru czy beże. Jak zasugerowałam bordo, to aż cmoknęła a na hasło "czekoladowy" brąz usłyszałam "nie mogę się doczekać". Ach! Jak ja lubię takie wyzwania:)
Ale muszę przyznać, że na zdjęciu bordo wygląda jak czerwień:(

Zainspirowałam się tą mapką:



Do wykonania kartki użyłam papierów z Galerii Papieru.


Coś ostatnio znowu robię kartki "jednokwiatkowe", chyba się powtarzam:(. Podejrzewam, że jako nauczycielka podchodzę do wyzwań  ze zbyt dużą precyzją, a na mapce jest jeden kwiat:)


Wykorzystałam też produkty z Latarni Morskiej:




Tradycyjnie użyłam też distressów (bordo, czarny, zielony).


Do kartki zrobiłam również pudełko w podobnym klimacie, ale detale nieco zmieniłam.




Jestem ciekawa, czy się będzie podobać.

pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)

A tymczasem zgłaszam kartkę na wyzwania do:

1. Craftmanii na wyzwanie z jesienną panną młodą.

Nasz sklep

2. Polkadoodles - na wyzwanie z mapką (na początku postu).

Display our badge...

3. Latarni Morskiej - na wyzwanie z produktami.

wyzwanie_Latarni_Morskiej_09_2014

19 komentarzy:

  1. Ale śliczna! Bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się, podoba... bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstała prześliczna i pełna uroku kartka. Takim pracom ślubnym mówię zdecydowane TAK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna i śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym w Polkadoodles xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, nieszablonowa ślubna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet i super kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very stylish, love the colours. Thanks for joining us at Polkadoodles this time.
    Jenny (DT) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie dobrane kolory-aż chciałoby się podotykać tak cudnie miejscami wypukło : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa i piękna praca. Efekt serduszkowej maski mnie powalił - muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely project, you've certainly hit the sketch challenge dead on for Polkadoodles Challenge! Thanks for joining in the fun with us! Yvonne (DT)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze, ale miło się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy zestaw, kolejny dowód na to, że ślubom w barwach jesieni bardzo do twarzy :) Dziekujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam wszystkich którzy potrafią tworzyć tak niesamowite, idealnie dopasowane do okazji kartki, jeszcze pudełka do nich ! jest niezwykła ! genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały zestaw! Kolory takie zupełnie nie ślubne, a jednak wszystko idealnie pasuje! I aż się sama buzia cieszy do takiej kolorowej, pięknej kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...