Translate

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Na zawsze

Powracam do ślubów...
Tym razem jedna z moich ulubionych gam kolorów i kartka z napisem "Na zawsze", którą otrzymałam w podziękowaniu za zakupy w Retrokraft shop. Naprawdę bardzo fajny pomysł. Kiedy już chciałam wyrzucić kartkę w ostatnim momencie zobaczyłam napis "nie wyrzucaj, odwróć na drugą stronę i wykorzystaj". No i wykorzystałam!


Do zrobienia kartki wykorzystałam także produkty z Latarni Morskiej - plakietkę zegar oraz tradycyjnie już tusz jasnobrązowy.





A tak wygląda tył kartki






Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Latarni Morskiej (Scrap.com.pl)



wyzwanie_Latarni_Morskiej_maj2014

A także przesyłam do Retrokraftshop, choć pokazałam jedynie wykorzystanie darmowego gadżetu , a nie produktu zakupionego w tym sklepie. 

Sklep / Store

Hmmm, okazało się, że "czerwiec" w Retrokraftshop zaczyna się od 4 czerwca:)No cóż, spróbuję wysłać...

Pozdrowienia!

4 komentarze:

  1. Świetna retro kartka :-) i zegar się pięknie wpasował

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za komentarz. Przyznam, że ten zegar był przysłowiową wisienką na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Strasznie się cieszę, że nasza ulotka znalazła craftowe zastosowanie. :) Zapraszam po inne nasze darmowe grafiki: http://retrokraftshop.blogspot.com/p/retro-kraft-kards-digi.html
    Pozdrawiam,
    Agnieszka
    Retro Kraft Shop

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...