Translate

poniedziałek, 28 marca 2016

Farbowane życzenia.

Dzień dobry!

Ehhh, nie zrobiłam ani jednej wielkanocnej kartki!
Z tyloma rzeczami nie zdążyłam...
Z życzeniami dla Was też:(
Postaram się odpracować swoje winy:)

Za to zapraszam Was na kartkę w wiosennych kolorach, którą
przygotowałam na kolejne wyzwanie w KartkowymABC.

Tym razem tworzymy kartkę używając farby lub/i folderu do embossingu.


Tym razem postanowiłam wybróbować nowe farby w proszku z 13arts.


Żaden z kolorów nie jest kolorem "ze słoiczka". Wszystkie barwy powstały
w wyniku mojej zabawy kolorami.


Najmniej mieszany jest żółty:) Tylko dwie farbki:)


Dodatkowo: dratwa, tekturka, tektura i cekiny.


Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu, nagroda czeka, a przy okazji
niezła zabawa.

Pozdrawiam Was serdecznie!


3 komentarze:

  1. WoW...ile enrgii w tej żółci... świetny efekt farby... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie zdążyłam z kilkoma sprawami :/
    Przepiękna ta Twoja kartka, bardzo ciekawa i oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this looks great! Love the bright colours!
    Edith

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...