Translate

piątek, 8 maja 2015

Album dla Patryka

Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam album, który zrobiłam inspirując się wczorajszą kartką. W sumie nie miałam na niego zamówienia, ale jak pokazałam Babci Patryka, to był już sprzedany:) Piszą o tym, dlatego, żeby wytłumaczyć dlaczego na albumie nie pojawiło się jego imię. 


Uwaga, będzie dużo zdjęć, za których jakość z góry przepraszam.
W moim mieszkaniu nie mam dobrego światła, a namiot jest za mały...Ale zbliżają się moje urodziny, więc kto wie, kto wie:)
















No to dobrnęłam...

Jutro wybieram się do Katowic na zlot!
Do zobaczenia:)

9 komentarzy:

  1. Nie dziwię się babci obdarowanego ;) Jest cudny!
    Życzę dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Schowek na owoce urodzinowe !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny! ;) Piękne te wszystkie detale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, można go oglądać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje klimaty. ;) Album jest prześliczny i wcale się nie dziwię babci Patryka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia sa bardzo dobre, często takie widuję, że nic na nich nie widać ;-)
    to chyba jest świetna metodologia, zrobić coś i niechcący pokazać potencjalnemu kupcowi ;-D
    każdą babcię uwiedzie taki album

    OdpowiedzUsuń
  7. dziecięcy, radosny, kropeczkowy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...