Translate

wtorek, 12 sierpnia 2014

Barokowo dla Wandy

Dzisiaj Dzień Pracoholika i wszystkim, których dotknął  ten problem dedykuję wczorajszy post:)

Wanda kończy 50 lat:)
Swoje urodziny będzie świętować w barwach bordowo -złotych. Na tą okazję powstała kartka. 
Miałam z nią nie lada problem, bo znaleźć bordowy scrapbookingowy papier...Przyznam, że mam już bardzo bogatą kolekcję papierów
i okazało się, że bordo dominuje jedynie w bożonarodzeniowych zestawach. Mam ich kilka i niestety nie dało się ich wykorzystać ze względu na świąteczny charakter. Potem jeszcze coś znalazłam, ale to nie było to. Przeszukałam także sklepy i klops. Scraperki najwyraźniej kochają pastele. A jak to się ma do różnych gustów?

Ja przyznam, że lubię każde zestawy i te pastelowe i te nasycone, i ciemne, mroczne, i jasne, optymistyczne. Ale co z tego?

W rezultacie znalazłam mały bloczek, a w nim jedną kartkę
z bordową nutą, ale pozostałe papiery nie bardzo pasowały. Wzięłam więc karton bordowy, który wytłoczyłam. Tak więc każdy papier z innej parafii:)


Tekturki z Latarni Morskiej - klik, podobnie jak tusz - uwaga pojawił się znowu ciemno brązowy! - klik.


Cyfry z Latarni Morskiej - klik, które okleiłam złotą naklejką.


Zaczynam podejrzewać, że jest fanką jednego kwiatka, zamiast bukietu:)



Napis z wykrojnika, który dzisiaj do mnie dotarł:)


Jak zwykle pomaziałam trochę kremową farbą akrylową, następnie złotą z 13arts. 



Zgłaszam kartkę na wyzwanie do Latarni Morskiej

wyzwanie_Latarni_Morskiej_lipiec2014
Dobranoc!

4 komentarze:

  1. Bar '' oko w oko '' dla Wandy . Ładny kwiatek . Ładna kartka , taka dopieszczona . BARDZO ŁADNA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę pięknie, kartka jest elegancka i bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię koloru bordowego...:( Ale ta kartke jest zachwycająca, i nawet kolor mi nie przeszkadza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such beautiful, warm colours. Love that flower. Fabulous card. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...