Translate

niedziela, 10 lipca 2022

Zaproszenia na moje urodziny;)

 Dzień dobry, 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zaproszenia,
które wykonałam dla samej siebie z okazji okrągłych urodzin.

Jak to bywa u mnie z tworzeniem prac dla bliskich i siebie,
kompletnie mi to nie idzie. 

Ale się zawzięłam i chyba ze dwa miesiące robiłam podchody, 
a kilka projektów wylądowało w koszu.



W końcu uzyskałam efekt, który mnie zadowolił.

Jednak, żeby lepiej zrozumieć dlaczego taką wersję wybrałam, to dopowiem
że świętowanie odbyło się praktycznie na łonie przyrody,
w górach, na polnym stoku, wśród drzew, latających motyli
w wiejskim domu mojej przyjaciółki.


Zaproszenie było opasłe w warstwy i wklejoną wkładkę.

Tekturka ze Scrapka, a papier scrapowy z kolekcji UHK "Terra Incognita".


Każda strona była zdobiona. 


Wykrojniki to Memory BoX, Tim Holtz i chyba Agiart?




Tył zaproszenia.



A tak wyglądały zaadresowane koperty.




Dziękuję, że zaglądnęliście*)

Pozdrawiam Was serdecznie!

Tajanna




 

3 komentarze:

  1. Cudowne zaproszenia i takie inne - po Tobie raczej spodziewam się intensywnych, nasyconych kolorów. Jednak ta wersja jest również zachwycająca. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Dziękuję! Ja już tak mam, że lubię i prosto i na bogato. Intensywnie i pastelowo. Ściskam Cię

      Usuń
  2. ทดลองเล่นสล็อตฟรี เกมใหม่ล่าสุด ฟรีทุกค่าย เป็นหมายถึงเกมสล็อตออนไลน์ที่ผู้เล่นสามารถเล่นได้โดยไม่ต้องใช้เงินจริง เป็นทางเลือกที่ดีสำหรับผู้ที่ต้องการทดลองเล่นเกม pg หรือฝึกฝนทักษะก่อนที่จะลงเดิมพันด้วยเงินจริง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...