Translate

wtorek, 21 marca 2017

Trzy wiosenne formaty

Dzień dobry!

Jakby tu zacząć...
No nie ma mnie.
Pracuję, pracuję, staram się, walczę
i jestem tak zmęczona, że 
nie mam siły nawet na przyjemności
takie jak craftowanie.

Czasem sobie myślę, że odżyję po bilansie
i kwartalnych sprawozdaniach:)
Na razie dziękuję wszystkim osobom (w pracy i w UM), które cierpliwie
znoszą moje zdobywanie doświadczenia - oględnie mówiąc:)
oraz tym, które wciąż tu zaglądają...

A do dzisiejszych kartek trochę się przygotowywałam.
Dwa wieczory w ramach relaksu z wycinaniem,
a potem tworzenie kompozycji.

Będzie dużo zdjęć!
 Życzę Wam (mam nadzieję) miłego oglądania.


Papiery, to GP "Zaginione witraże".




Tekturki oczywiście ze Scrapka.




Bez wykrojników, bez dziurkaczy.






Tylko papier, nożyczki, tekturki i oczywiście kosteczki dystansowe.



I parę cekinów i perełek na ozdobę.






Pozdrawiam ciepło i wiosennie ...










4 komentarze:

  1. przyznam, że kartki są cudne, papiery obłędne, rewelacja
    powodzenia w pracy i chwili wytchnienia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne! Eksplozja energii i kolorów! Cudnie nawycinałaś :)
    Dużo sił życzę, myślę, że z wiosennym słońcem - powrócą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i takie kolorowe!
    Wiem, przez co teraz przechodzisz, mam tak samo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. no i ja się pytam - o losie! dlaczego ja tak ladnie nie potrafię z samego papieru praktycznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...