Translate

niedziela, 7 czerwca 2015

Podziękowania wagi ciężkiej:)

Dzisiaj jestem na występach w Scrapku...

No cóż, a ja sobie troszeczkę popaćkałam. Po zrobieniu paru stemplowych kartek, takich gładkich, nie wypukłych, nie 3D:) musiałam gdzieś dać upust mojej bałaganiarskiej duszy:)

Uwaga! Dużo zdjęć:)


Wyobraźcie sobie, że to jest kartka:)
Tablica malarska jest w formacie 10x15cm, więc docięłam do tego formatu papier kraftowy.


Kwiat oraz trzy małe rameczki są metalowe.



Po środku znajduje się jeszcze jedna ramka, która jest gipsowa, i którą w dodatku ułamałam na pół:)


Jest tu gaza, koronka, guziki i koraliki.







A tak wyglądało tworzenie:)


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

11 komentarzy:

  1. cudna praca :) patrzę, patrzę i na patrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska jest! Aż mnie naszła ochota, żeby skleić coś mediowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no coś fantastycznego! Jestem w szoku patrząc na to dzieło sztuki :)
    Dla mnie media to totalna czarna magia... Zostaje mi tylko patrzeć i patrzeć i patrzeć na Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym szaleństwie jest metoda :) Niby bałagan, ale wszystko na swoim miejscu... szalenie mi się podoba... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod przeogromnym wrażeniem. ;) Wyszło rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka jest genialna!! każdy detal przemyślany i dobrany super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja Cie ! ten blejtram jest niesamowity! rozwalił system! a w sumie blejtramowa kartka, jejku taka kartka to dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...