Translate

poniedziałek, 5 lipca 2021

Wakacyjny recycling

 Dzień dobry!

Rozpoczął się drugi tydzień wakacji.
Najprawdopodobniej gdzieś w zakamarkach Waszych domów
zalegają zeszyty, w których można znaleźć niezapisane kartki.

Ja dodatkowo mam stosy takich kartek, które zawsze
po zakończeniu roku wyrywam ze sprawdzonych klasówek;)
Nadmienię, że robiłam tak na długo przed tym, zanim
hasło "eko" i dbanie o środowisko stało się modne.

Warto pomyśleć o naszej Matce Ziemi i nadać tym kartkom
 drugie życie.



Papiery z najnowszej kolekcji UHK.


Tekturka ze Scrapka (Anemone).


Do zszycia kartek wykorzystałam urządzenie do dziurkowania z We Are Memory Keepers.










Kartki zszyłam tzw. ściegiem japońskim.



Starałam się maksymalnie wykorzystać kartki, więc wyrównałam je
jedynie na szerokości, aby odciąć linię "wydarcia" z bloku zeszytu.
Ułożyłam je marginesami do środka.


Przy okazji odkryłam, jak  producenci zeszytów "przycinają" kartki, 
a my nieświadomie kupujemy je w formacie A5.


Celem zrobienia tego zeszytu było wykorzystanie różnych kartek,
dlatego też użytkownik nie powinien się dziwić, że zobaczy różne odcienie
farby drukarskiej kratki.
Może nie jest to estetyczne, ale z pewnością jest EKO!


Nie wyrównywałam także rogów kartek (niektóre były zaokrąglone), 
aby oszczędzić papier.
Te nierówności schowałam pod grzbietem mocującym;)


Jeżeli macie ochotę wykonać taki notes, a potrzebujecie instruktarzu,
to proszę zostawcie komentarz.

Pozdrawiam Was serdecznie i jak zwykle kłaniam się Wam nisko!



1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...