Translate

środa, 23 grudnia 2020

Zapraszam na seans filmowy

Dzień dobry!

Nie żartuję z tym filmem!

Naprawdę!

Zapraszam Was dzisiaj na dawno temu obiecany film 
pokazujący, jak zrobić długopisy z papieru.

Pomyślałam również, że może będziecie poszukiwać
inspiracji do wykonania małych,  niezobowiązujących,
ale "sympatycznych" prezentów:)

Długopisy zostały zrobione z kolekcji papierów


Tylko moi bliscy i ekipa UHK wie, ile mnie kosztowało (nie w sensie finansowym, a czasowym)
dojście do momentu opublikowania filmu.


Na razie nie trawię mojego głosu i muszę nad nim popracować.


Na filmie pokazuję dwie wersje wykończenia długopisu 
tzn. z pustym lub wypełnionym środkiem.


Pokazuję także jak można inaczej wykorzystać nakładkę do długopisu 
(w filmie nazwałam ją obsadką, a powinnam skuwką;)) 


Jestem lekko niespokojna, jakbym co najmniej miała występ w TV.
Ale perfekcjonistki już tak mają...


Życzę udanego seansu;)

obejrzyj film




Dajcie znać, jaki jest Wasz odbiór.
Konstruktywna krytyka mile widziana:)

Pozdrawiam Was!
Tajanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...