Translate

czwartek, 8 października 2020

Ginger z fioletem

 Dzień dobry!


Długo mnie tu nie było, 
bo musiałam zająć się inną formą  "twórczości",
a mianowicie naszym mieszkaniem.

Przerabiałam i malowałam meble, lampy czy lustra.
Z początku szło mi ciężko, bo nie mogłam przyzwyczaić się
do zdecydowanie większych powierzchni do "ozdobienia",
no i ręce były delikatniejsze. A tu młotek czy śrubokręt
trzeba było porządnie uchwycić;)

Wprawdzie jeszcze nie dokończyłam remontu mojego
mieszkania a i w międzyczasie podjęłam się nowej pracy, ale
trzeba było wrócić już do kraftego świata 
wprost w ramiona DT, w których działam. 


Tak więc na dzień dobry zapraszam na wyzwanie w Scrapku.
Można wykonać kartkę wg trzech różnych mapek.


Wybrałam mapkę nr 3.




Papiery to mieszanka UHK "Ginger girl" i "Day by day - Autumn".


Tekturki projektu Twiglet. Znowu pocięte;)





Zapraszam na wyzwanie (link powyżej) do Scrapka. Jak zwykle czeka nagroda.

A ja pozdrawiam wszystkie osoby, które mnie odwiedzają.
Dziękuję!

1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...