Translate

sobota, 16 stycznia 2016

Rechelieu dla Sylwii.

Dzień dobry!

Dzisiejszy tag zrobiłam dla mojej scrapowej przyjaciółki
Sylwii (Arsownia), która niedawno
obchodziła swoje urodziny.

Tworzymy w całkiem stylach. Sylwia -bezkwiatkowo, dlatego
zasugerowała mi, że chce otrzymać karteczkę taką w moim
stylu, czyli z kwiatkami:)

Przy okazji tag stał się inpiracją na blogu Scrapka,
gdzie znajdziecie podlinkowane produkty.


Tag zdobią dwie przepiękne tekturki z kolekcji "Rechelieu" Anemone.


Tło to mieszanka tuszy distress.


Z kolei kwiatki zawdzięczają swój kolor mieszance akwareli.




Mam nadzieję, że się Sylwii spodoba:)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny!



9 komentarzy:

  1. Truly STUNNING !!! xxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. no ba ... podoba mi się bardzo :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle, czyli pięknie i z klasą, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest idealny, trudno żeby się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Niesamowite wrażenie robi to zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent! Takie cudo nie może się nie podobać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne są brązy spod Twojej ręki Asia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...